اهدای بسته‌های متبرک آستان امامزاده سیدمرتضی(ع) به بیماران + عکس
کد خبر: 3888796
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

اهدای بسته‌های متبرک آستان امامزاده سیدمرتضی(ع) به بیماران + عکس

جمعی از مسئولان بارگاه مطهر امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر با حضور در بیمارستان شهید مدرس این شهرستان، بسته‌های تبرکی را بین بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان توزیع کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت کارگروه فرهنگی بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع)، جمعی از مسئولان این بقعه متبرکه با حضور در بیمارستان شهید مدرس کاشمر و اهدای ۱۰۰ بسته متبرک به بیماران کرونایی و کادر درمانی، از خدمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت تقدیر کردند.

بسته‌بندی‌های متبرک(شامل نبات، عطر حرم، پارچه متبرک، نمک و دعای هفتم صحیفه سجادیه) با حفظ  موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان تحویل و بین پرستاران و بیماران توزیع شد.

همچنین ۶۰ بسته متبرک بین کارتون‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان این شهرستان توزیع شد.


توزیع 2000 بسته بهداشتی بین نیازمندان


با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه امامزاده سید مرتضی(ع) و امامزاده سید حمزه(ع)، قرارگاه مردمی بهداشت، حوزه علمیه حاج شیخ و خانه احسان کاشمر، دو هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی با ارزش ۱۰ میلیون تومان برای مقابله با ویروس کرونا در مدت سه شب بین خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

یادآور می‌شود، چهار هزار دعای هفتم صحیفه سجادیه به همت مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در این بسته‌بندی‌های لحاظ شده است.
 

نسیم حجازی
انتهای پیام
captcha