ادامه آموزش مجازی دروس نظری دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی از ۱۶ فروردین
کد خبر: 3888852
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

ادامه آموزش مجازی دروس نظری دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی از ۱۶ فروردین

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی، از ادامه تدریس الکترونیکی و مجازی تمامی دروس نظری در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از روز شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه خبر داد.

ادامه آموزش مجازی دروس نظری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از ۱۶ فروردینعزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، از ادامه تدریس الکترونیکی و مجازی تمامی دروس نظری در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از روز شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه خبر داد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان این آمادگی را دارند تا با برگزاری مجازی کلاس‌ها از افت تحصیلی دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی جلوگیری کنند.

وی افزود: طبق بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خصوص نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت‌های آموزشی تا پایان نیمسال دوم ۹۸-۹۹ ادامه می‌یابد.

جوانپور، ادامه داد: حضور اعضای هیئت علمی غیر اجرایی از ۲۳ فروردین تا زمان اجازه حضور کامل از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، غیرضروری است و حضور اعضای هیئت علمی دارای کار اجرایی بر اساس ضرورت و با مدیریت رؤسای واحدها صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی، همچنین حضور کارمندان از تاریخ ۲۳ فروردین با حداقل حضور و بر پایه حداکثر یک سوم حضور و به‌صورت چرخشی تا زمان عدم تعطیلی از سوی ستاد ملی و با نظر رؤسای واحدهاست. زمان امتحانات پایان ترم مطابق تقویم آموزشی و به‌صورت حضوری است و در صورت هرگونه تغییر اطلاع‌رسانی مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha