تمدید ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز
کد خبر: 3888864
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

تمدید ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز

مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی هدهد در البرز تمدید شد و زمان دقیق برگزاری جشنواره بعد از برطرف‌شدن بیماری کرونا مشخص می‌شود.

تمدید ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با عنوان هدهد در هشت بخش برگزار می‌شود.
این جشنواره در 47 رشته شامل بخش آوایی(قرائت‌تحقیق، قرائت ترتیل، ترجمه‌خوانی، حفظ سوره حجرات با ترجمه، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۲۰ جزء و حفظ جزء کل، دعا و مناجات اذان، آیین سخنوری، هم‌خوانی و تواشیح) و بخش تیمی شامل مسابقات تیمی، مناظره دانشجویی، نمایش و تواشیح برگزار خواهد شد.
بخش هنری این جشنواره نیز در حوزه‌های خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، ساخت تیزر بی‌نما(کمیک استریپ)، طراحی پوستر، معرق و منبت، تابلوفرش، نماهنگ، فیلم‌کوتاه و بخش ادبی در حوزه شعر کلاسیک(نو)، داستان‌نویسی، نمایش‌نامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.
ارائه آثار در قالب شعر، داستان، نماهنگ، اپلیکیشن و مقاله‌نویسی از محورهای بخش ویژه این جشنواره است که به نام شهید سلیمانی مزین شده و برای نخستین بار عموم مردم نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
بخش کتبی این جشنواره نیز شامل احادیث اهل‌بیت(ع)، احکام نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر قرآن‌کریم، سیره معصومین(ع)، حفظ موضوعی قرآن‌کریم، پرسمان معارفی سبک زندگی قرآنی و نماز است.
همچنین بخش گروهی این جشنواره مقاله‌نویسی گروهی، تالیف و ترجمه کتاب گروهی، کانال‌های مجازی قرآنی گروهی و تولید اپلیکیشن گروهی و بخش پژوهشی این جشنواره نیز  مقاله نویسی، تالیف کتاب، بررسی و نقد کتاب و تلخیص کتاب را شامل می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره باید به آدرس الکترونیکی www.quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و یا با کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم‌پزشکی البرز تماس بگیرند.
گفتنی‌ست؛ ثبت‌نام این جشنواره از اسفندماه آغاز و تا پایان فروردین‌ماه ادامه داشت اما با روند  شیوع بیماری کرونا زمان دقیق برگزاری جشنواره مشخص نیست و به احتمال زیاد ثبت‌نام تا خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha