تجلیل امام جمعه کرمان از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا
کد خبر: 3888924
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

تجلیل امام جمعه کرمان از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا

امام جمعه کرمان با اشاره به اراده قوی نیروهای مسلح و دیگر دستگاه‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیداد‌ی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز شنبه، 16 فروردین‌ماه در مراسم افتتاح نقاهتگاه 120 تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: از اقدامات ستاد کرونا در کشور و استان کرمان تشکر می‌کنم که نتیجه اقدامات آن‌ها اثربخش بوده است.

وی با ابراز امیدواری از رفع بلا در کشور، افزود: رفع مشکلات عزم ملی می‌طلبد و ایران در خط مقدم مقابله با کرونا است و نیروهای مبارزه با این بیماری منسجم فعالیت می‌کنند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اراده قوی نیروهای مسلح در مبارزه با این بیماری را شاهد هستیم، بیان کرد: نیروهای مسلح تاکنون خدمات ارزشمندی به مردم دادند.

وی با بیان اینکه از مسئولان استان به‌ویژه استاندار و دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکر می‌کنم، تصریح کرد: رسانه‌ها نیز پای کار هستند و برای آگاه‌سازی مردم در پیشگیری از شیوع بیماری تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام علیداد‌ی‌سلیمانی با ابراز اینکه ما وظیفه انسانی داریم که به هم‌نوع خودمان کمک کنیم، اظهار کرد: کمک به جامعه انسانی بسیار ارزشمند و وظیفه همه است.

انتهای پیام
captcha