کمک ۸۰ میلیون ریالی اوقاف عباس‌آباد برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3888946
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

کمک ۸۰ میلیون ریالی اوقاف عباس‌آباد برای مقابله با کرونا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد از کمک ۸۰ میلیون ریالی این اداره و اهدای دو دستگاه تب سنج به ستاد مقابله با کرونا عباس‌آباد خبر داد.

کمک ۸۰ میلیون ریالی اوقاف عباس‌آباد برای مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از مازندران، ابراهیم عزیزپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد امروز ۱۶ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت مقابله با ویروس کرونا و انسجام همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها برای شکست این ویروس، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان عباس‌آباد بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان بصورت روزانه ضدعفونی شدند.
وی افزود: پس از تعطیلی زیارت اماکن متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، خادمین این اماکن به جمع رزمندگان جبهه سلامت پیوستند و اقدام به تولید ماسک و ضدعفونی خیابان‌های سطح شهر کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد از کمک ۸۰ میلیون ریالی این اداره به ستاد مقابله با کرونا عباس آباد خبر داد و گفت: دو دستگاه تب‌سنج به ارزش ۵۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت شهرستان اهدا و مبلغ ۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه ماسک و مواد‌های ضدعفونی کننده به ستاد مقابله به ویروس کرونا شهرستان عباس‌آباد اهدا شده است.
عزیزپور گفت: برای تهیه ماسک و ضدعفونی برای بقاع متبرکه، با خادمین اماکن مذهبی شهرستان عباس‌آباد هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha