راهبردهای منطقه آزاد ارس بر اساس جهش تولید تعیین می‌شود
کد خبر: 3889014
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

راهبردهای منطقه آزاد ارس بر اساس جهش تولید تعیین می‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید، گفت: در سال پیش رو نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، راهبردهای منطقه آزاد ارس به‌زودی تدوین می‌شود.

راهبردهای منطقه آزاد ارس بر اساس جهش تولید تعیین می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محسن نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس امروز، 16 فروردین‌ماه، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید، گفت: در سال پیش رو نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تداوم تحریم‌ها و تأثیر ویروس کرونا بر محیط کلان اقتصادی و عمرانی، راهبردهای منطقه آزاد ارس با لحاظ این مسائل به‌زودی تدوین می‌شود.

وی با تشریح عملکرد هیئت مدیره منطقه آزاد ارس در سال ۹۸، اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده در هیئت مدیره این سازمان در راستای اهداف و استراتژی سازمان با رویکرد تأمین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه‌ای انجام شده است.

نریمان گفت: تصمیم‌های گرفته شده در هیئت مدیره ارس برای حرکت پرشتاب و متوازن در راستای حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و مقابله موثر با تحریم‌ها انجام شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس، ادامه داد: در راستای استراتژی‌های کلان سازمان منطقه آزاد ارس در طول یک‌ سال گذشته، ۲۳ جلسه تشکیل شد که نتیجه این جلسات ۱۶۸ مصوبه بود که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به موضوعات اقتصادی، تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری و توسعه تجارت و بازرگانی است.

وی یادآوری کرد: موضوعات مرتبط به حوزه عمرانی و زیربنایی، توسعه مدیریت، افزایش درآمد و تعدیل هزینه‌های غیرضروری ارس از دیگر مواردی بود که در چارچوب مقررات و قوانین تصمیمات مناسبی اتخاذ و ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha