اجرای مرحله سوم پیشگیری از شیوع کرونا در محلات پرخطر تبریز
کد خبر: 3889022
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

اجرای مرحله سوم پیشگیری از شیوع کرونا در محلات پرخطر تبریز

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز مرحله سوم عملیات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان آتش‌نشانی تبریز با اجرای عملیات ضد عفونی بر پایه محلات پرخطر اجرا شد.

اجرای مرحله سوم پیشگیری از شیوع کرونا در محلات پرخطر تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هادی بدری، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز امروز، 16 فروردین‌ماه گفت: با دستور شهردار تبریز مرحله سوم عملیات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان آتش‌نشانی تبریز با اجرای عملیات ضد عفونی بر پایه محلات پرخطر اجرا شد.

وی اظهار کرد: مسیرهای پر تجمع به دلیل احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا باید بیش از پیش مد نظر قرار گرفته و شهروندان این مناطق نیز رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند تا هر چه سریع‌تر میزان شیوع این ویروس کاهش یافته و قطع شود.

بدری، به نحوه اجرای ویژه عملیات ضد عفونی این محلات با استفاده از تجیهزات خودرویی ویژه که پیشتر توسط کارشناسان این سازمان طراحی شده اشاره کرد و افزود: این تجهیزات ضد عفونی متناسب با معابر و مسیرهای شهری تبریز بوده و امیدواریم شاهد همکاری شهروندان با سازمان آتش‌نشانی در این رابطه باشیم.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در اجرای عملیات ضدعفونی شهری، مسیرهای مارالان، حافظ، رضانژاد و فلکه دانشگاه ضد عفونی شد.

انتهای پیام
captcha