توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در باسمنج تبریز
کد خبر: 3889213
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در باسمنج تبریز

رئیس ستاد نیمه شعبان هیئت مکتب الزهرا(س) باسمنج تبریز، از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهر باسمنج خبر داد و گفت: در مرحله دوم در ماه مبارک رمضان نیز ۵۰۰ بسته دیگر توزیع خواهد شد.

توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان در باسمنج تبریزجواد مغربی، رئیس ستاد نیمه شعبان هیئت مکتب الزهرا(س) باسمنج تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از توزیع 500 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهر باسمنج توسط هیئت مکتب‌الزهرا(س) خبر داد.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و هم‌زمان با تعطیلی هیئات حسینی، اصناف بسیاری در این راستا تعطیل شده‌اند که در این میان کارگران روزمزد و اقشار آسیب‌پذیر بیشترین صدمه را بابت این موضوع دیده‌اند.

مغربی، ادامه داد: هیئت مکتب الزهرا(س) باسمنج هر ساله در نیمه شعبان جشن ویژه‌ای برگزار می‌کرد که امسال با توجه به تعطیلی هیئت، خیران و خادمان هیئت تصمیم گرفتند هزینه جشن اعیاد شعبانیه را صرف کمک به اقشار آسیب‌پذیر شهر کنند.

رئیس ستاد نیمه شعبان هیئت مکتب الزهرا(س) باسمنج تبریز، اظهار کرد: اقلام داخل بسته‌ها برنج 10 کیلویی، روغن نباتی، 2 بسته مرغ، قند، چای، تاید، مایع ظرفشویی، پنیر، مربا، رب و یک شانه تخم مرغ است که توسط ستاد نیمه شعبان هیئت مکتب الزهرا(س) باسمنج توزیع می‌شود.

وی افزود: امورات خیرخواهانه همیشه در این هیئت اتفاق می‌افتد که از این جمله می‌توان به تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان، کمک به سیل‌زدگان و کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد. برنامه‌ای که از ابتدا داشتیم این بود که به صورت ماهیانه این حرکت را به صورت گسترده انجام دهیم؛ اما نیاز به کمک بیشتر داریم تا زنجیره این حرکت قطع نشود، اگر خدا بخواهد حتماً این اتفاق خواهد افتاد و هر ماه بیشتر از این اقلام این حرکت را ادامه خواهیم داد، از همه مردم می‌خواهم در این وضعیت کرونایی هوای همدیگر را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha