تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۵ نفر رسید
کد خبر: 3889335
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۵ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۲ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۷۵ نفر رسید.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۵ نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 2 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۷۵ نفر رسید. 

وی افزود: در حال حاضر ۴۵ مورد مشکوک با سی‌تی اسکن ریه مثبت و ۲۱ مورد مثبت قطعی در بخش‌های حاد تنفسی و آی سی‌ یو بیمارستان اهر بستری هستند.

میرزاپور، تأکید کرد: تاکنون ۴۷ مورد از مبتلایان کرونایی اهر در فهرست بهبودیافتگان قرار گرفته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، اضافه کرد: تعداد فوتی کرونایی اهر از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۴ نفر است.

وی گفت: برخی از بیماران ما دارای پرونده بهداشتی متعلق به شهرستان‌ها و حتی استان‌های دیگر هستند اما بنا به اظهار خود، مدت‌هاست که به دلایل مختلف از جمله مسئله شغلی، در اهر ساکن هستند، در ارائه آمار ما این موارد را جزو ابتلای اهر اعلام می‌کنیم اما برای دانشگاه علوم پزشکی ملاک اعلام آمار سامانه سیب است. این توضیح برای این بود که گاه به گاه اگر در اعلام آمار ابتلای شبکه شهرستان و دانشگاه مغایرت وجود دارد، به این علت است.

میرزاپور، بیان کرد: نگران افزایش آمار ابتلا هستیم و همچنان عاجزانه از مردم خواهش می‌کنیم با درنظر گرفتن ظرفیت تمام شده بیمارستان اهر به فکر سلامتی خود و نزدیکانشان‌ باشند. تقاضای ما از مردم، ماندن در خانه و عدم حضور در تجمعات است.

انتهای پیام
captcha