تعطیلی پایانه‌ مسافربری تبریز تا ۲۳ فروردین
کد خبر: 3889454
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

تعطیلی پایانه‌ مسافربری تبریز تا ۲۳ فروردین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های حمل و نقل شهرداری تبریز، گفت: اقدامات پایانه‌های مسافربری تبریز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناست و بر این اساس ترمینال تبریز و شمال غرب تا ۲۳ فروردین‌ماه هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کنند.

تعطیلی پایانه‌ مسافربری تبریز تا ۲۳ فروردینحسین عادلی سعیدآباد، مدیرعامل سازمان پایانه‌های حمل و نقل شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: اقدامات پایانه‌های مسافربری تبریز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناست و بر این اساس ترمینال تبریز و شمال غرب تا ۲۳ فروردین‌ماه هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در کنار محدودیت‌هایی که در جاده‌ها برای رفت و آمد خودروها اعمال می‌شود، تردد همه اتوبوس‌های مسافربری از ترمینال شمال غرب و مرکزی تبریز و بالعکس ممنوع است و از شهروندان می‌خواهیم به ترمینال مراجعه نکنند.

عادلی با اشاره به اینکه افرادی خارج از ترمینال‌های تبریز اقدام به مسافرگیری می‌کنند، این اقدام را غیرمجاز دانست و تصریح کرد: پلیس راه و اداره‌کل راهداری آذربایجان شرقی باید از این کار جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های حمل و نقل شهرداری تبریز، به اجرای طرح‌های بهداشتی در داخل ترمینال‌های تبریز اشاره کرد و افزود: از ۴ اسفندماه ضدعفونی ترمینال به‌صورت ۳ بار در شبانه‌‌روز انجام می‌شود و نیروهای شبکه بهداشت و هلال احمر نیز در پایانه مسافربری حضور دارند و مسافران ورودی و خروجی را غربالگری می‌کردند.

عادلی گفت: تاکنون هیچ یک از رانندگان مجاز اتوبوس‌های بین شهر مسافربری در تبریز مبتلا به کرونا نشده‌اند و مجموعه ترمینال تبریز سعی دارد بالاترین تدابیر بهداشتی را رعایت کند تا از شیوع گسترده کرونا میان مردم جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha