آغاز به‌کار مرکز افق در امامزاده «سیدمحمدکججانی» تبریز
کد خبر: 3889620
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

آغاز به‌کار مرکز افق در امامزاده «سیدمحمدکججانی» تبریز

مرکز افق در امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز با حضور مدیرکل اوقاف آذربایجان‌ شرقی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرکز افق در امامزاده «سیدمحمدکججانی» تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرکز افق در امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز با حضور حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امروز، 18 فروردین‌ماه آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: این طرح جدید با رویکرد تقویت‌ بخش فرهنگی، اجتماعی و قرآنی به فعالیت‌های امامزاده‌ها افزوده شده است تا با شناسایی آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها مانند طلاق، اعتیاد، فقر و نیازمندی‌ها برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه در این طرح همچنین ظرفیت مشارکت‌های مردمی شناسایی شده و برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی انجام می‌شود، افزود: مشارکت مردم و خیران در طرح‌های اوقاف و امور خیریه علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب بهره‌مندی اقشار مختلف از قابلیت‌های امامزاده‌ها و بقاع متبرکه می‌شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، یادآوری کرد: مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بالایی داشته و مکان مناسبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی ـ اسلامی میان جوانان و خانواده‌ها هستند.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی از کارگاه تولید ماسک امام‌زاده سیدمحمد کججانی بازدید و از زحمات بی‌دریغ خادمان و مدیر این امام‌زاده تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام
captcha