فعالیت ۵۰۰ بسیجی ورزقانی در طرح غربالگری
کد خبر: 3889752
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

فعالیت ۵۰۰ بسیجی ورزقانی در طرح غربالگری

فرمانده سپاه ورزقان، به اهمیت بالای مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، غربالگری تمام ساکنان شهرستان به اتمام رسیده و از معدود شهرستان‌هایی هستیم که طرح غربالگری را به اتمام رسانده‌ایم.

فعالیت ۵۰۰ بسیجی ورزقانی در غربالگریسرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه ورزقان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، به اهمیت بالای مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، غربالگری تمام ساکنان شهرستان به اتمام رسیده و از معدود شهرستان‌هایی هستیم که طرح غربالگری را به اتمام رسانده‌ایم.

وی به دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز شهرستان بلافاصه تصمیم به راه‌اندازی ۳ کارگاه تولید ماسک گرفته شد و هم‌اکنون ۲ کارگاه توسط بانوان بسیجی و یک کارگاه در روستای گویجه سلطان در قالب گروه‌های جهادی با قدرت تمام در حال تولید ماسک هستند.

سیفی به رعایت کامل اصول بهداشتی در تولید ماسک‌ها اشاره کرد و گفت: در هر سه کارگاه از پارچه‌های استاندار استفاده می‌شود و برای ایزوله کردن به شبکه بهداشت و درمان ارسال می‌شود تا کاملاً به‌صورت بهداشتی به دست مردم برسد.

وی افزود: تا امروز ۵ هزار ۵۰۰ عدد ماسک تولید شده است و پارچه لازم برای تولید ۴۵ هزار عدد ماسک خریداری کردیم.

فرمانده سپاه ورزقان گفت: ضمن اینکه آگاه‌سازی‌های لازم از طریق بلندگوهای سیار، بروشور و تراکت انجام می‌شود، همزمان نیز گندزدایی و ضدعفونی و رفع آلودگی معابر عمومی و منازل شهری و روستایی با جدیت تمام در اولویت اول قرارگاه زیستی امام رضا(ع) است.

سیفی بهترین راه مقابله با ویروس کرونا را ماندن مردم در خانه دانست و گفت: برای مقابله با این ویروس، نیاز است مردم در خانه بمانند و در هیچ محلی تجمع نکرده و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم ویروس منحوس را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام
captcha