۳۵۰ محتوای فرهنگی ـ هنری در فضای مجازی تولید و عرضه شد
کد خبر: 3889819
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

۳۵۰ محتوای فرهنگی ـ هنری در فضای مجازی تولید و عرضه شد

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، از تولید و ارائه ۳۵۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی در یک ماه اخیر خبر داد.

۳۵۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی تولید و عرضه شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امروز، 19 فروردین‌ماه گفت: به‌منظور ترغیب و تشویق خانواده‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی توسط مربیان کانون تولید و برای استفاده و بهره‌مندی مخاطبان در فضای مجازی ارائه شده است.

وی تصریع کرد: به جهت تعطیلی مدارس و تشویق کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه، مربیان و برخی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور اقدام به ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی کردند.

بینش با بیان این‌که از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۵۰ محتوای فرهنگی ـ هنری توسط مربیان استان در فضای مجازی ارائه شده است، افزود: تعدادی از این آثار در پایگاه اینترنتی پیک امید به نشانی omid.kpf.ir و تعدادی دیگر نیز در صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نشانی https://www.instagram.com/kanoonparvaresh_azarsharghi/ ارائه شده که برای عموم علاقه‌مندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان قابل استفاده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، انیمیشن، موسیقی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، شعر، داستان، معرفی کتاب، کاردستی و اوریگامی را از جمله تولیداتی عنوان کرد که تاکنون در فضای مجازی ارائه شده و این تولیدات همچنان ادمه دارد.

وی برگزاری مسابقات و مهرواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی را از دیگر اقدامات کانون استان در هفته‌های اخیر عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه نقاشی به‏‌مناسبت روز جمهوری اسلامی، اجرای مهرواره ادبی به‌مناسبت نیمه شعبان و مشارکت کودکان و نوجوانان استان در مهرواره کشوری «بهار خانه‌» از دیگر فعالیت‌هایی است که در این ایام به‌صورت مجازی به اجرا درآمده است.

بینش همکاری و مشارکت با برخی سازمان‌های مردم‌نهاد در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق محروم را از مهم‌ترین اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مدت دانست.

انتهای پیام
captcha