نیروهای مسلح در بحث کرونا، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند
کد خبر: 3889872
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
فرمانده هوانیروز ارتش:

نیروهای مسلح در بحث کرونا، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی با بیان اینکه امام راحل، احیاگر فرهنگ جهاد و شهادت بود و اقامه این فرهنگ بعد از اعلام 20 فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهادت سرلشکر قرنی آغاز شد، گفت: در بحث ویروس کرونا بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

اقتدار عظیم نیروهای مسلح در کنترل کرونا مشخص شد.به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 19 فروردین‌ماه در مراسم تودیع فرمانده پایگاه ششم هوانیروز تبریز با بیان اینکه امام راحل، احیاگر فرهنگ جهاد و شهادت بود و اقامه این فرهنگ بعد از اعلام 20 فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهادت سرلشکر قرنی آغاز شد، گفت: در بحث ویروس کرونا بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و نشان دادیم که باید موفقیت‌هایی را به دست بیاوریم.

وی افزود: با وجود چهل سال تحریم و هشت سال جنگ و فشارهای استکبار به حول و قوه الهی، همکاری و همدلی خوبی در مردم وجود دارد و همان طور که از تمامی فتنه‌ها سربلند بیرون آمدیم، این بیماری را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

امیر خلبان قربانی ادامه داد: همانطور که مردم به‌صورت خودجوش شروع به تولید ماسک کردند و بهداشت را رعایت کردند، ارتش ولایی و مقتدر ما نیز ظرف ۴۸ ساعت بیمارستان دو هزار تختخوابی ایجاد کرد.

امیر حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر 17 پایگاه در 17 استان فعال کردیم و ورودی‌های شهرها را کنترل می‌کنیم، راه‌اندازی بیش از یک هزار تخت خواب نقاهتگاهی، 80 مرحله ضدعفونی شهرها، پایش 35 هزار نفر از مردم و ارجاع 165 نفر از مبتلایان به کرونا به بیمارستان‌های ارتش از اقدامات این نیرو است.

وی بیان کرد: در نیروهای مسلح حتی یک نفر نیز به کرونا مبتلا نشده که در نتیجه تمهیدات و اقدامات سلسله مراتب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان مراسم، سرهنگ سلیمانی به‌عنوان سرپرست پایگاه ششم هوانیروز تبریز معرفی و از خدمات سرهنگ شایان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha