بسته رضوی بین پرستاران مرندی توزیع می‌شود
کد خبر: 3889953
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
به مناسبت نیمه شعبان؛

بسته رضوی بین پرستاران مرندی توزیع می‌شود

امام جمعه مرند، گفت: به‌مناسبت نیمه شعبان بین پرستاران و کادر درمانی این شهرستان، بسته متبرک رضوی شامل گلاب، نبات و نمک توزیع می‌شود.

بسته رضوی به پرستاران مرند به مناسبت نیمه شعبان اهدا می‌شودحجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه، امسال به خاطر محدودیت‌های ایمنی و بهداشتی، جشن نیمه شعبان مثل گذشته برگزار نخواهد شد، گفت: با توجه به شبهه‌افکنی دشمنان به معنویات و مقدسات، از همه درخواست می‌شود به نیت رفع گرفتاری از جامعه بشری هر کس در توان خود کاری کند؛ چرا که شب نیمه شعبان با فضیلت‌ترین شب سال بعد از شب قدر است و همه در داخل خانه‌های خود از دعا و مناجات غفلت نکنند.

وی تأکید کرد: افراد سالم روز نیمه شعبان با نیت رفع بلای جهانی و سلامتی امام زمان(عج)، روزه بگیرند و در شام ولادت، از بلندگوهای مساجد، دعای فرج قرائت شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده با بیان اینکه بسته‌های غذایی در روز نیمه شعبان بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود، گفت: در این روز همچنین بسته‌های غذایی میان تمامی بیماران در بیمارستان‌ مرند توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به‌مناسبت نیمه شعبان به پرستاران و کادر درمانی شهرستان مرند بسته متبرک رضوی شامل گلاب، نبات و نمک اهدا می‌شود.

امام جمعه مرند افزود: به ۱۸ پرستار فعال در بخش ویژه کرونا بیمارستان مرند نیز لوح تقدیر و هدیه‌ای که در نظر گرفته شده است، اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده، اضافه کرد: یک هزار و ۱۸۹ بسته غذایی به‌مناسبت هزار و ۱۸۹ مین سال عمر بابرکت امام زمان(عج) در شهرستان مرند توزیع خواهد شد.

امام جمعه مرند، با اشاره به جمع‌آوری حدود ۳۰۰ میلیون تومان در ستاد مردمی مبارزه با کرونای این شهرستان، گفت: مردم بخشی از هزینه‌های مجالس ترحیم عزیزان خود را در راه مقابله با ویروس کرونا هزینه کنند.

انتهای پیام
captcha