امام زمان(عج) عدل انسان‌ها را شکوفا می‌کند
کد خبر: 3890019
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

امام زمان(عج) عدل انسان‌ها را شکوفا می‌کند

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، اظهار کرد: امام زمان(عج) عدل انسان‌ها را شکوفا می‌کند و وقتی جامعه عادل شد، آزاد نیز می‌شود.

امام زمان(عج) عدل انسانها را شکوفا می کندحجتالاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: امام زمان(عج) عدل انسان‌ها را شکوفا می‌کند و وقتی جامعه عادل شد، آزاد نیز می‌شود و حکومت در جامعه‌ایی آزاد و عادل، کار آسانی است.

وی ضمن بازگو کردن تأکید ادیان الهی به وجود مبارک امام زمان(عج) افزود: اعتقاد به وجود مبارک امام زمان(عج) تنها یک قضیه قرآنی نیست، بلکه تمام ادیان الهی به وجود مبارک حضرت مهدی(عج) به‌عنوان منجی عالم بشریت و مصلح کُل تأکید دارند.

حجت‌الاسلام احمدی، با اشاره به آیات قرآن در مورد امام زمان(عج) بیان کرد: در قرآن عنایت ویژه‌ای به امام زمان(عج) شده است و در حدود 130 آیه در رابطه با امام زمان(عج) در قرآن وجود دارد، همچنین در جوامع روایی، 6230 روایت در مورد امام زمان(عج) موجود است.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، از امیدوار بودن انسان‌ها به ظهور عدالت‌گستر عالم هستی گفت و یادآور شد: همه انسان‌ها با امید زندگی می‌کنند، وقتی گرفتاری‌ها و فراز و نشیب در عرصه‌های مختلف پیش می‌آید، مردم معمولاً به یک روزی امیدوار هستند و آن هم روز ظهور مسلح کل و عدالت‌گستر عالم هستی است؛ بنابراین همه مردم اعتقاد دارند به اینکه آن زمان که ظلم و جور و ستم در جامعه بیداد کند، خداوند در ظهور منادی حق تعجیل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام احمدی، تأکید کرد: در طول تاریخ بشریت، زمانی اتفاق خواهد افتاد که حکومت جهانی به وجود بیاید و یک قانون فراگیر شود و آن هم فقط در دوران وجود مبارک امام زمان(عج) است.

انتهای پیام
captcha