وزش «نسیم انتظار» همزمان با نیمه شعبان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3890029
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

وزش «نسیم انتظار» همزمان با نیمه شعبان در آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی اوقاف آذربایجان‌شرقی، از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در قالب طرح نسیم انتظار در سطح استان خبر داد.

نسیم انتظار همزمان با نیمه شعبان در بقاع متبرکه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شودمحمدعلی فاضلی‌نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و جهان، به‌منظور حفظ سلامت عاشقان حضرت مهدی(عج) همچنین ضرورت برگزاری جشن‌های مولودی، این اداره‌کل اقدام به راه‌اندازی کاروان‌های سیار در سطح شهر و محلات به‌منظور پخش نواهای مهدوی می‌کند.

وی افزود: این کاروان‌ها به غیر از تبریز در مراکز شهرستان‌های دیگر مانند مراغه، میانه، آذرشهر و سایر شهرستان‌ها با همکاری و مشارکت سایر نهادها به حرکت در می‌آیند.

فاضلی‌نسب، ادامه داد: در تبریز ۱۰ اکیپ در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان فعالیت می‌کنند که پنج اکیپ این اداره‌کل با مشارکت بنیاد حضرت مهدی(عج) و پنج اکیپ با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در منطقه مارالان اجرای برنامه می‌کنند.

به گفته وی، یک اکیپ نیز با مشارکت سپاه در سردرود به حرکت درآمده و اجرای برنامه می‌کند.

معاون اوقاف آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: همچنین با حمایت حجت‌الاسلام آل‌هاشم، امام جمعه تبریز ویژه‌برنامه‌ای به‌صورت زنده با همکاری برنامه تلویزیونی سحرلر بدون حضور فیزیکی محبان اهل بیت(ع) در بقعه امامزاده سیدحمزه تبریز در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۰ با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همخوانی هنرمندان مذهبی شهرمان اجرا می‌شود و برنامه نورافشانی نیز خواهیم داشت.

وی همچنین از تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی به خانوارهای آسیب‌دیده از تبعات اقتصادی کرونا خبر داد.

انتهای پیام
captcha