مجمع خیران سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محور جمع‌آوری کمک‌های خیران برای کرونا
کد خبر: 3890183
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

مجمع خیران سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محور جمع‌آوری کمک‌های خیران برای کرونا

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بر اساس تصمیم و اقدام مشترک در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا و همچنین ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و ساماندهی بهتر کمک‌های مردمی و خیران، این مجمع به‌عنوان محور جمع‌آوری کمک‌ها در استان شده است.

مجمع خیرین سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محور جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی مجمع خیران سلامت استان، کیان دهراب‌پور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت استان، امروز، 20 فروردین‌ماه، اظهار کرد: همچنین از طرف معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی به استانداری‌ها ابلاغ شده که محوریت امور کمک‌رسانی مردمی و خیران در مبارزه با ویروس کرونا در هر استان با مجمع خیران سلامت آن استان است.

وی تصریح کرد: نماینده مجمع خیران سلامت در استان به‌عنوان عضوی از ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله در برابر این ویروس منحوس در هر استان این موضوع را هدایت و محوریت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد، یادآور شد: در این مدت کمک‌های فراوانی اعم از نقدی و یا اهدای تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان‌ها و مراکز و کادر درمانی در سطح استان انجام شده؛ اما برخی ناهماهنگی، پراکندگی و عدم تجمیع این کمک‌ها نیز ایراداتی را در نحوه توزیع ناموزون این کمک‌ها ایجاد کرده است.

دهراب‌پور تصریح کرد: هم‌اینک بر اساس این تصمیم و اقدام مشترک در ستاد استانی مدیریت کرونا و ابلاغ معاون اجتماعی وزیر کشور محوریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای ایجاد هماهنگی‌ها و ساماندهی بهتر امور، مجمع خیران سلامت شده است.

وی از همه مردم نوع‌دوست، خیران و سایر نهادهای نیکوکاری و بخش خصوصی درخواست کرد که کمک‌های خود را برای ساماندهی، جلوگیری از پراکندگی و همچنین ایجاد تعادل و نظم‌بخشی بهتر در اختیار این مجمع قرار دهند تا بر اساس نیاز هر بیمارستان و مرکز درمانی این کمک‌ها توزیع شوند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه مجمع خیران سلامت استان همواره آماده پاسخ‌گویی به خیران و افراد نیکوکار از اقصی نقاط کشور و این استان است، ابراز کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به تنها حساب و شماره کارت مورد تأیید و متمرکز این مجمع به شماره ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ پرداخت کنند.

دهراب‌پور ابراز کرد: همچنین این مجمع به نشانی یاسوج، خیابان ورزش جنب شرکت گاز استان، کوچه مولوی اول، ساختمان مجمع خیران سلامت استان آماده جمع‌آوری کمک‌ها، ملزومات و تجهیزات درمانی و سایر اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و بیمارستان‌های معین مبارزه با کرونا است.

انتهای پیام
captcha