تولید روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی از سوی بانوان شبستری
کد خبر: 3890217
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

تولید روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی از سوی بانوان شبستری

مدیر مسئول کانون فرهنگی حضرت زینب(س) شبستر، گفت: بانوان این کانون روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی برای مقابله با کرونا تولید می‌کنند.

روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی توسط بانوان کانون فرهنگی شبستر تولید می‌شودزینب حنیفی، مدیر مسئول کانون فرهنگی ـ هنری حضرت زینب(س) شبستر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا، ماسک و لباس بیمارستانی از جمله اقلامی هستند که استفاده از آن‌ها در خارج از فضای خانه، به‌ویژه در بیمارستان‌ها از سوی کادر درمانی و بیماران بسیار ضروری است؛ بنابراین روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی در راستای حفظ سلامت مردم تولید می‌شود.

وی افزود: افزایش تقاضای عمومی و کاهش میزان این اقلام در بازار، مشکلات بسیاری را برای مردم رقم زده است. در این میان زنان نقش بسیار مهمی بر عهده دارند، از این رو بانوان مسجدی با برنامه‌ریزی ویژه‌ای درصدد جبران کمبودها هستند.

حنیفی، با بیان این‌که راه‌اندازی کارگاه تولید لباس بیمارستانی طی هفته‌های گذشته برای تأمین نیاز کادر درمانی صورت گرفته است، افزود: حدود یک هفته است که تولید داریم و از نخستین روز فعالیت تولیدی خود، روزانه ۳۵۰ دست لباس بیمارستانی تولید می‌کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی حضرت زینب(س) شبستر، با بیان این‌که کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، گفت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا و بیماران آن‌ها را تأمین کنیم.

انتهای پیام
captcha