تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۰۱ نفر رسید / اعلام وضعیت قرمز
کد خبر: 3890242
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۰۱ نفر رسید / اعلام وضعیت قرمز

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱۷ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر طی ۴۸ ساعت گذشته، تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۰۱ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی اهر به 101 نفر رسید/وضعیت قرمز در اهرمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 17 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر طی 48 ساعت گذشته، تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به 101 نفر رسید.

وی افزود: از ۱۷ مورد کرونامثبت جدید ۱۴ مورد متعلق به اهر و هوراند و ۳ مورد مربوط به بستری میهمان از شهرستان همجوار است.

میرزاپور، با بیان اینکه تعداد بستری بیمارستان اهر در حال حاضر به ۷۰ مورد رسیده که ۳۱ نفر کرونا قطعی و ۳۹ نفر مشکوک به کرونا با سی‌تی اسکن ریه، مثبت هستند.

مدیر شبکه بهداشت اهر، با بیان اینکه اغلب بستری‌های اخیر، بالای ۶۰ سال هستند، بیان کرد: مردم توجه داشته باشند اهر وضعیت قرمز را هم رد کرده و در بحران هستیم و با هر اشتباه و عدم رعایت هشدارها خود، خانواده و جامعه را به سمت کرونا سوق می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در صورت حضور در تجمعات و بیرون از منزل از ماسک استفاده شود، گفت: هر فردی مشکوک است؛ بنابراین رعایت فاصله یک و نیم متری و رعایت بهداشت فردی الزامی است و به مردم توصیه می‌کنم مثل افراد وسواسی رفتار کنند و همه چیز و همه جا را آلوده فرض کنند.

انتهای پیام
captcha