برپایی مسابقه «نیمه شعبان» به همت مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت
کد خبر: 3890246
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

برپایی مسابقه «نیمه شعبان» به همت مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل، به مناسبت نیمه شعبان اقدام به برپایی مسابقه با موضوع امام زمان(عج) ویژه علاقه‌مندان کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن ولادت امام زمان‌(عج)، مرکز تخصصی مهدویت وابسته به مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل اقدام به طراحی ویژه‌نامه فرهنگی مهدویت به همراه مسابقه پیامکی کرده است.
این مؤسسه برای دسترسی آسان به منبع مسابقه، ویژه‌نامه مهدویت را در کانال تلگرام مهد قرآن کریم و ولایت قرار داده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این مطالب پاسخ صحیح سوالات را همراه با ذکر نام به شماره ۰۹۰۳۹۷۶۶۹۰۴ پیامک کرده و یا در تلگرام به آی دی @mahdehghoran_admin بفرستند.
یکی دیگر از برنامه‌هایی که مهدقرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) برای مشارکت همه قرآن‌آموزان و خانواده‌ها در نظر گرفته است، مسابقه نقاشی، شعر و فیلم با موضوع امام زمان(عج) ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است.
بنابراین خانواده‌ها می‌توانند آثار خود را تا پایان روز جمعه 22 فروردین‌ماه به آدرس تلگرام mahdehghoran_admin@ ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۹۷۶۶۹۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha