قدردانی از مدافعان سلامت با زبان ساز عاشیقی
کد خبر: 3890272
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

قدردانی از مدافعان سلامت با زبان ساز عاشیقی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، گفت: به منظور قدردانی از مدافعان سلامت درگیر با ویروس کرونا، چهار اثر ویدیویی با حضور هنرمندان موسیقی عاشیقی توسط شهرداری تبریز تولید و منتشر شد.

قدردانی از مدافعان سلامت با زبان ساز عاشیقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیروس مصطفی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز امروز، 20 فروردین‌ماه، گفت: به منظور قدردانی از مدافعان سلامت درگیر با ویروس کرونا، چهار اثر ویدیویی با حضور هنرمندان موسیقی عاشیقی توسط شهرداری تبریز تولید و منتشر شد.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حضور اقشار مختلف مردم در خانه، اقدامات مختلفی در خصوص تشویق شهروندان تبریزی برای ماندن در خانه برای تداوم مقابله با شیوع ویروس کرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان توسط این مجموعه صورت گرفته است.

مصطفی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم»، گفت: با همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزش شهر، شهروندان به ماندن در خانه و اقدامات فرهنگی تشویق شدند و به حمدالله شاهد استقبال شهروندان از این اقدام هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از این فعالیت‌های فرهنگی، تولید ۴ کلیپ ویدیویی با حضور و هنرنمایی هنرمندان سرشناس و محبوب موسیقی عاشیقی برای قدردانی از کادر پزشکی و درمانی درگیر با ویروس کرونا به عنوان خط مقدم جبهه سلامت است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، گفت: عاشیق عیسی قراخانلو با همراهی اکبر سربازی، ائلوین سادات و جعفر فرامرزی؛ عاشیق فریدون خدایی با همراهی هادی خدایی، اکبرعبادیان‌ و احد داننده؛ عاشیق ائلدار قربانی با همراهی علیرضا عبادیان و مهدی نوریزاد دست‌اندرکاران تولید این آثار ارزشمند هستند.

مصطفی تصریح کرد: این اقدام گامی در جهت بهبود روحیه شهروندان و همچنین ادای احترام به مدافعان تلاشگر سلامت جامعه بوده و به این قشر تلاشگر و شهروندان محترم تقدیم می‌شود.

انتهای پیام
captcha