تمدید مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم» در تبریز
کد خبر: 3890417
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

تمدید مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم» در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به تمدید مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بمانیم» تا پایان فروردین‌ماه جاری، گفت: به شرکت کنندگان در مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

تمدید مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم» در تبریزحجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تمدید مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بمانیم» تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری، گفت: به شرکت کنندگان در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در این مسابقه شرکت کنند؛ در مجموع ۲۵ عنوان‌ کتاب و برای هرگروه سنی کتاب‌های متفاوتی معرفی شده است.
وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲هزار آزمون منحصر به فرد در سامانه سیتیزن تبریز تاکنون، افزود: آزمون مسابقه تا پایان فروردین‌ماه از طریق سایت سیتیزن تبریز، ادامه دارد تا علاقه‌مندان بتوانند با آسودگی خاطر به مطالعه کتاب‌ها و همچنین مشارکت در بخش آزمون اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حمیدی، با اعلام این‌که ۳۴۰ هزار جلد کتب‌ فرهنگ شهروندی در سال ۹۸ بین‌دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و مربیان‌و معلمان توزیع شده است، افزود: اکنون فرصت مناسبی برای مطالعه این کتب توسط شهروندان و دانش آموزان است که علاوه بر شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم» با ماندن در خانه در ارتقاء فرهنگ شهروندی و احترام به حقوق شهروندی ایفای نقش کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: این فرصت برای شهروندان وجود دارد تا در صورت بروز خطا و مشکل، آزمون خود را تجدید کنند.
وی افزود: از عموم شهروندان فرهنگ دوست دعوت می‌کنیم تا با غنی سازی اوقات خود در روزهایی که همه برای حفظ سلامت عمومی ناچار به ماندن در خانه هستیم، با حضور در این روند فرهنگی، لحظات خوبی برای خود و خانواده رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha