تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۱۵ نفر رسید
کد خبر: 3890430
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۱۵ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 14 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۱۵ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۱۵ نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 14 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۱۵ نفر رسید.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بستری حاد تنفسی در بیمارستان اهر ۸۳ نفر است که ۳۷ نفر کرونا قطعی و ۴۶ نفر مشکوک با سی‌تی اسکن ریه مثبت هستند.

میرزاپور، با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران بستری بدحال هستند، گفت: هفته سختی را در پیش داریم و نیازمند همکاری شما مردم هستیم.

مدیر شبکه بهداشت اهر، با تاکید بر اینکه هم اکنون ۳۵۰۰ نفر در سطح شهرستان اهر مشکوک و در حال پیگیری هستند، افزود: همشهریان عزیز اگر علائم در خود می‌بینید بی‌درنگ در سایت Salamat.gov.ir سلامت خود را ثبت و ارزیابی کنید و یا سریعاً با مرکز بهداشت خود تماس بگیرید.

وی اضافه کرد: همه جای اهر آلوده است. توصیه اکید ما این است که فاصله یک‌ونیم متری را در نانوائی‌ها رعایت کنید. در بیرون از منزل؛ ماسک بزنید و به هیچ وجه از پول نقد استفاده نکنید.

انتهای پیام
captcha