اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در اهر
کد خبر: 3897630
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در اهر

در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اهر ۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اهر 2 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در این مراسم گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام در 15 رمضان شاهد دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این شهرستان هستیم.

وی افزود: با ایجاد قرارگاه و با همت سپاه ناحیه اهر، گروه‌های جهادی، بسیج، خیران و مساعدت تمامی ادارات و دست‌اندرکاران این مهم در اهر در حال اجراست.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده افزود: با شناسایی خانواده‌های نیازمند و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این شهرستان در این مرحله 2000 بسته اقلام حمایتی جمع‌آوری شده که این اقلام بین نیازمندان توزیع می‌شود.

امام جمعه اهر گفت: این مرحله از رزمایش مواسات نیز در راستای لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب و به نیت حمایت از محرومان این شهرستان در حال برگزاری است که جا دارد از تلاش‌های سپاه، بسیج، خیرین، ادارات ذیربط و افرادی که در این کار حسنه شرکت داشتند تقدیر و قدردانی شود.

سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم ارزش ریالی هر بسته را دویست هزار تومان اعلام کرد و گفت:  در راستای لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان مرحله دوم این رزمایش با 2000 بسته حمایتی برای افراد نیازمند و افرادی که به جهت بیماری کرونا آسیب دیده و در کسب و کار آن‌ها خللی ایجاد شده توزیع می‌شود.

وی افزود: این افراد قبلاً توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی شناسایی شده که امروز به افراد واجد شرایط به‌صورت پایگاه‌محور و محله‌محور این بسته‌ها توزیع می‌شود.

سرهنگ صفی ادامه داد: در توزیع این بسته‌ها اولویت شناسایی افرادی است که از بیماری کرونا آسیب جدی دیده‌اند و خانواده‌هایی که تحت پوشش هیچ نهادی نبودند بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفتند و امروز در دومین مرحله از این رزمایش همزمان با سراسر کشور و در میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام، 2000 بسته به ارزش حدود 400 میلیون تومان آماده شده که میان افراد هدف توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha