توزیع 250 بسته حمایتی آستان قدس رضوی در اهر
کد خبر: 3898831
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

توزیع 250 بسته حمایتی آستان قدس رضوی در اهر

250 بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط آستان قدس رضوی با حضور امام جمعه اهر در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع 250 بسته حمایتی آستان قدس رضوی در اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر در راستای حمایت و دستگیری ار نیازمندان شهرستان 250 بسته غذایی توسط آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت و جمعی از خیرین استانی و شهرستانی شب گذشته، 24 اردیبهشت‌ماه در بین نیازمندان توزیع شد.
مهدی اقبال ریحان، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در اهر در حاشیه این مراسم گفت: این پنجمین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی آستان قدس رضوی است که توسط 10 کانون محلی نمایندگی آستان قدس رضوی در اهر این بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های هدف و نیازمند توزیع می‌شود.
وی ارزش هر عدد از این بسته‌های حمایتی که شامل، برنج، مرغ، انواع حبوبات بسته بندی شده، ماکارونی و غیره به ارزش هر بسته 250 هزار تومان اعلام کرد.
اقبال ریحان، از دیگر برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در اهر را قربانی کردن گوسفند، طرح ختم قرآن و اهدای آن به قربانیان بیماری کرونا ویروس اعلام کرد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان یک مرحله نیز بسته حمایتی توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha