معامله قرن ترامپ یک طرح از پیش شکست‌خورده است
کد خبر: 3900316
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

معامله قرن ترامپ یک طرح از پیش شکست‌خورده است

امام جمعه اهر با بیان اینکه با تقویت جبهه مقاومت، اهداف شوم معامله قرن ترامپ از پیش کاملاً شکست‌خورده می‌شود، گفت: در سالیان متمادی جنایاتی بر مردم مظلوم فلسطین انجام گرفته که قلم از طرح و بیان آن عاجز است.

معامله قرن ترامپ یک طرح از پیش شکست خورده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در آستانه روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 72 سال از اشغال اراضی فلسطین و بیت‌المقدس با حمایت‌های استکبار جهانی توسط رژیم پلید و غاصب صهیونیستی می‌گذرد، گفت: در این سالیان متمادی جنایاتی بر مردم مظلوم فلسطین انجام گرفته که قلم از طرح و بیان آن عاجز است.

وی افزود: در این مدت طولانی نظام سلطه با مذاکرات سازش از جمله پیمان کمپ دیوید، مادرید و اسلو به‌ نوعی می‌خواستند نام فلسطین را از صفحه روزگار براندازند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی اوضاع دگرگون شد و امام خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در روز 13 رمضان سال 1399 ه.ق مصادف با 16 مرداد 1358 در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده‌ گفت: به فضل الهی مسلمانان جهان این روز را با راهپیمایی گسترده جهانی گرامی داشتند و فلسطینیان مجاهد و قهرمان با تمام وجود احساس کردند هیچ سودی در مذاکرات و طرح‌های سازش وجود ندارد و تنها راه رهایی از سلطه مبارزه، جهاد و ادامه انتفاضه مسجدالاقصی است.

امام جمعه اهر‌ افزود: امروز بحمدالله با تقویت جبهه مقاومت و انتفاضه مسجدالاقصی تمامی اهداف شوم معامله قرن ترامپ که یک طرح از پیش کاملاً شکست‌خورده است، بی‌خاصیت و مضحک شده و جز جنبه تبلیغاتی هیچ اثری در عرصه بین‌الملل مشاهده نمی‌شود.

وی ضمن تأکید بر سست و شکننده بودن گنبد آهنین صهیونیست‌ها و ادعاهای توخالی آن‌ها، گفت: امسال با شرایط خاصی که در سراسر کشور و شهرستان اهر در رابطه با ویروس کرونا حاکم است و امکان تظاهرات روز قدس نیز به جهت رعایت مسائل بهداشتی وجود ندارد، فریاد و خشم امت اسلامی و بغض و کینه ما از صهیونیسم و وحشیت‌های آنان در رفتار با مردمان آواره و مظلوم، از زبان فصیح و گویای رهبر معظم به گوش جهانیان خواهد رسید.

امام جمعه اهر بیان کرد: در روز قدس ساعت 12 ظهر همه امت اسلامی و شهروندان منطقه غیور ارسباران و اهر در پای سخنرانی و فرمایشات راهبردی و حکیمانه رهبر عزیزمان خواهیم نشست و با قلبی آکنده از بغض و نفرت از آمریکا و اسرائیل و نوکران حلقه به گوش آنان در روزی که به مثابه قدر است، با لبیک گفتن به مقام معظم رهبری سرنوشت خوبی را ان‌شاءالله برای قدس رقم خواهیم زد.

انتهای پیام
captcha