آرمان فلسطین، آرمان جهان اسلام است
کد خبر: 3900777
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

آرمان فلسطین، آرمان جهان اسلام است

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم، با بیان این‌که «آزادی قدس» نه تنها آرمان مسلمانان بلکه آرمان مظلومان جهان است، اظهار کرد: چاره‌ای جز مقابله با جریان اشغال‌گری در جهان نداریم و هر که در این رابطه سکوت کند، در تبعات آن سهیم خواهد شد.

آرمان فلسطین، آرمان جهان اسلام استروح‌الله متفکر آزاد، منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که «آزادی قدس» نه تنها آرمان مسلمانان بلکه آرمان مظلومان جهان است، اظهار کرد: چاره‌ای جز مقابله با جریان اشغال‌گری در جهان نداریم و هر که در این رابطه سکوت کند، در تبعات آن سهیم خواهد شد.

وی گفت: وظیفه انسانی اخلاقی و اسلامی از دلایل حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین و قدس است.

متفکر آزاد با بیان این‌که کشورهای مسلمان باید به طور هوشمندانه در مقابل پروژه‌های انحرافی در مورد قدس ایستادگی کنند، گفت: تاریخ ۷۰ ساله‌ اشغال فلسطین نیز اثبات می‌کند که آمریکا در موضوع فلسطین صادق نیست و کشورهای اسلامی را فریب می‌دهد؛ درحالی که نباید فریب آنان را خورد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، گفت: ‌همان طور که نبی مکرم اسلام(‌ص) فرمودند هرکس ندای ‌کمک مظلومی را بشنود و به آن اجابت نکند مسلمان نیست، بر اساس این آرمان در هر کجای دنیا که اشغالگری باشد ما مخالف اشغالگر هستیم.

‌وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، نظامی جعلی را تاسیس کرده که ماهیت ندارد، بر این اساس غده سرطانی صهیونیسم عامل بی‌ثباتی در بین کشورهای منطقه و جهان بوده و در واقع عامل نزاع و فلاکت مردم منطقه است.

متفکر آزاد، با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا امسال راهپیمایی جهانی قدس در بستر دیگری ‌خود را نشان خواهد داد، گفت: فضای مجازی فرصت بی نظیری است که صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس و پیروزی‌های مردم فلسطین موجب بیداری مردم دنیا و مردم منطقه شده و یکی از دلایل شکسته معامله قرن است.

انتهای پیام
captcha