آموزش ۷۰۰ قرآن‌آموز در مهد قرآن هریس
کد خبر: 3901496
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

آموزش ۷۰۰ قرآن‌آموز در مهد قرآن هریس

مدیر مؤسسه مهد قرآن هریس، با بیان اینکه ۷۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید، مفاهیم، حفظ آیات و سوره‌های موضوعی مشغول آموزش هستند.

آموزش 700 قرآن آموز در مهد قرآن هریسمهدی دعاگویی، مدیر مهد قرآن و عترت هریس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 700 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید، مفاهیم، حفظ آیات و سوره‌های موضوعی برای نونهالان و ترجمه ترکی مشغول آموزش هستند.

وی افزود: کلاس قرآن، سرشار از پاکی و خلوص است که در آن تواضع، خشوع، صفا، آرامش، خودسازی، معرفت، کمال و عشق و عاشقی تدریس می شود.

دعاگویی، از پایه‌های سنی قرآن آموزان این مؤسسه گفت و بیان کرد: قرآن آموزان در این مؤسسه در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، حوان و بزرگسال هستند.

مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت هریس، یادآور شد: کلاس معنوی قرآن انسان را با معرفت و عاشق می‌کند و هرکس می‌خواهد معنی عشق به اللّه را بفهمد، باید با کاروان قرآن و قرآنیان همسفر شود و جرعه ای از آن را بنوشد.

وی با اشاره به فرموده امام جعفر صادق(ع) افزود: ایشان می‌فرمایند «شایسته است انسان مؤمن نمیرد تا قرآن را بیاموزد یا در حال آموزش آن باشد».

دعاگویی، ضمن بازگو کردن اثرات ارتباط با قرآن در رسیدن به مقام‌های عرفانی تأکید کرد: ارتباط با قرآن کریم در سیر و سلوک انسان‌هایی که خواهان رسیدن به مقام‌های عرفانی هستند، بسیار راهگشاست.

انتهای پیام
captcha