کمک ۲۲ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی به رزمایش ایران همدل
کد خبر: 3901658
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

کمک ۲۲ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی به رزمایش ایران همدل

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی ضمن تشریح رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان گفت: امسال مردم و خیران استان، ۲۲ میلیارد تومان به جشن رمضان کمک کردند.

کمک ۲۲ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی به رزمایش ایران همدلبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، غلامعلی ملامهدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز، هشتم اردیبهشت ماه گفت: در جشن رمضان امسال هم میزان کمک‌های مردمی و هم معنویت، متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی در رزمایش ایران همدل گفت: سال ۹۸ میزان کمک‌های مردمی در جشن رمضان هشت میلیارد تومان بود که امسال با همت مردم و خیران و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان امداد، این رقم به ۲۲ میلیارد تومان رسید.

ملامهدی ادامه داد: مردم استان در دو ماهه سال‌جاری علی رغم شرایط کرونایی، حدود یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، طرح اکرام ایتام و محسنین را از برنامه‌های محوری کمیته امداد برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای ۴۲۰۰ فرزند یتیم و محسنین، حامی جذب شده است.

وی خاطر نشان کرد: با همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان امداد استان، ۱۵۲ هزار پرس غذای گرم و ۸۷ هزار بسته جیره خشک در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha