خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت اقتدار بسیج را نشان دادند
کد خبر: 3901780
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت اقتدار بسیج را نشان دادند

فرمانده سپاه عاشورا، گفت: خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت در دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت اقتدار بسیج را نشان دادندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، پنج‌شنبه، 8 خرداد ماه در تجلیل از تلاشگران موکب شهدا، گفت: خادمان موکب شهدای استان با تلاش شبانه‌روزی جهاد را در این ایام به خوبی معنی کردند و باز هم صفحه زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: خادمان این مواکب در ۴ دهه گذشته هرجا نیاز بود در صحنه حاضر شدند و به یاری مردم شتافتند و حضور بی ادعای آن‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن شاهدی بر این ادعاست.

سردار خرم اظهار کرد: این تلاشگران در سیل سال‌های گذشته در جنوب کشور و زلزله اخیر میانه و سراب نقش خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و در این دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: خادمان این موکب برای مبارزه و مقابله با این ویروس پا به عرصه گذاشتند و از همان ابتدا پای کار بوده و فعالیت‌های جهادی را شروع کردند تا بتوانند پشتیبانی برای مدافعان سلامت و پرستارانی باشند که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری بار سنگین را به دوش داشتند.

انتهای پیام
captcha