ضرورت گشت‌های همزمان در مرزهای ایران و عراق
کد خبر: 3901846
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

ضرورت گشت‌های همزمان در مرزهای ایران و عراق

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت انجام گشت‌های همزمان و مشترک در دو سوی مرز ایران و عراق برای برخورد با اقدامات تروریستی در این منطقه تأکید کرد.

ضرورت انجام گشت‌های همزمان برای برخورد با تروریست‌ها در مرز ایران و عراقبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا، 9 خرداد پس از به شهادت رسیدن 3 مرزبان ایرانی در درگیری با گروه‌های ضدانقلاب در هنگ مرزی سردشت به منظور پایش هوایی و رصد منطقه و دیدار با سرتیپ فخرالدین عبدالله حمید سعید، مرزبان درجه یک منطقه سلیمانیه عراق به آذربایجان‌غربی سفر کرد.

جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این بازدید بر لزوم انجام گشت‌های همزمان و مشترک با طرف عراقی تاکید و اظهار کرد: دو کشور عراق و ایران برای برخورد با هرگونه اقدام تروریستی در این منطقه همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

رضایی با بیان اینکه کنترل و مدیریت مرزها در این منطقه افزایش خواهد یافت، افزود: ما قول می‌دهیم که افراد مخل امنیت در منطقه جزای خود را به زودی خواهند دید.

وی ضمن تسلیت گفتن شهادت سه مرزبان ایرانی به ملت ایران عنوان کرد: مراسم تشییع این شهدا 10 خرداد ماه در سردشت انجام و پس از آن پیکیر این شهدا به زادگاه‌شان انتقال خواهد یافت.

یادآور می‌شود که بامداد روز گذشته 3 نفر از مرزبانان ایرانی به نام‌های استوار یکم تقی بهره‌ور، گروهبان یکم هادی عبدی و سرباز علیرضا اسلام‌دوست در درگیری با گروه‌های ضدنقلاب در منطقه مرزی سردشت به فیض والای شهادت نائل آمدند و همچنین در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها هم کشته شدند.

انتهای پیام
captcha