شناسایی ۶۵ شخصیت نقش‌آفرین برای همایش ملی زنده‌نامان تبریز
کد خبر: 3902546
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

شناسایی ۶۵ شخصیت نقش‌آفرین برای همایش ملی زنده‌نامان تبریز

معاون شهردار تبریز از شناسایی ۶۵ شخصیت نقش‌آفرین برای همایش ملی «زنده‌نامان» تبریز از طریق معرفی ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی خبر داد.

شناسایی ۶۵ شخصیت نقش‌آفرین برای سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز روز گذشته، 12 خردادماه در نشست هیئت عالی انتخاب همایش ملی زنده‌نامان تبریز، گفت: سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در ۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز و سالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۶۵ شخصیت برجسته که برای شهر تبریز، ایران و سایر نقاط دنیا نقش‌آفرین بوده‌اند توسط ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی معرفی شده‌اند.

حجت‌الاسلام حمیدی افزود: با بررسی‌های هیئت عالی انتخاب و نمایندگانی از سوی نهادهای مختلف، انتخاب نهایی اسامی و افراد در دو مرحله صورت می‌گیرد.

معاون شهردار تبریز با بیان اینکه برگزیدگان این همایش بدون محدودیت سنی انتخاب می‌شوند، گفت: ارزیابی‌های هیئت عالی انتخاب برای تعیین افراد برگزیده در دو حوزه ملی و بین‌المللی این همایش در چند مرحله خواهد بود که پس از وزن‌دهی اجتماعی، علمی، سیاسی و ... انتخاب و افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند در همایش ملی زنده‌نامان تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به اهداف این همایش بیان کرد: برپایی این همایش فرهنگی در راستای تجلیل و ارج ‌نهادن به مقام شامخ چهره‌های برجسته و ماندگار فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، ورزشی و نیز ایثارگران سرافراز است.

معاون شهردار تبریز افزود: افراد انتخاب شده در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی، دفاع مقدس، مدیریت کلان، ورزش، فرهنگ و هنر، امور اجتماعی، تحقیق و پژوهش، صنعت و خدمات و مشارکت و سرمایه‌گذاری که توسط کمیته‌های تخصصی انتخاب شده‌اند، تقدیر می‌شوند.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: بنا بر تصمیم اتخاذ شده تمامی علاقه‌مندان حقیقی و یا حقوقی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت همایش به نشانی zendehnaman.tabriz.ir و تکمیل فرم، افراد مورد نظر خود را با رعایت شرایط عمومی که توسط هیئت عالی انتخاب تدوین شده تا ۳۱ خردادماه معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha