اهر در شرایط عادی قرار ندارد
کد خبر: 3902557
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

اهر در شرایط عادی قرار ندارد

فرماندار اهر با بیان اینکه این شهرستان همچنان شرایط عادی ندارد و جزو شهرستان‌های زرد آذربایجان‌شرقی در بحث بیماری کروناست، گفت: ضروری است مردم و مسئولان موازین و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اهر در شرایط عادی قرار نداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زاهد محمودی، فرماندار اهر امروز، 13 خردادماه در نشست ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا، گفت: شهرستان اهر جزو شهرستان‌های زرد استان در بحث بیماری کرونا و همچنان ضروری است مردم و مسئولان موازین و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی اصناف و کسبه با وجود توصیه‌ها هنوز از ماسک استفاده نمی‌کنند که اتاق اصناف موظف به تذکر و برخورد قانونی است.

محمودی گفت: در وضعیت کنونی برگزاری هرگونه تجمع به‌صورت متمرکز در هر زمینه‌ای ناقض پروتکل‌های بهداشتی و ممنوع است و کافه‌خانه‌ها نیز بدون ارائه قلیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

فرماندار اهر ضمن قدردانی از کادر درمانی و بیمارستانی این شهرستان در مقابله با بیماری منحوس کرونا گفت: تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان به بیمارستان اهر از سوی مردم و خیران جهت ارائه خدمت‌رسانی مطلوب و تأمین مایحتاج ضروری بیماران کرونایی کمک شده است.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده که بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا در همایشی از خیران سلامت که در برهه خاص زمانی (کرونا) با کمک‌های مالی خود به کمک خادمان سلامت شتافتند در اهر تجلیل شود.

محمودی گفت: مراکز حمل و نقل عمومی برای حفظ سلامت خود و مسافران موظف به رعایت موازین بهداشتی بوده و در این خصوص شهرداری و راهداری با خاطیان برخورد خواهند کرد.

فرماندار اهر، ساعت کاری کارکنان ادارات را 07:30 تا 13:30 اعلام و بیان کرد: مساجد با رعایت فاصله‌گذاری بهداشتی و با نظارت سازمان تبلیغات و اوقاف بازگشایی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha