لزوم بازشناسی جنبه‌های مختلف شعری و ادبی استاد شهریار
کد خبر: 3903653
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

لزوم بازشناسی جنبه‌های مختلف شعری و ادبی استاد شهریار

معاون شهردار تبریز با اشاره به برگزاری کنگره استاد شهریار در شهریورماه سال‌ جاری، گفت: بازشناسی برخی از جنبه‌های مختلف شعری و ادبی و آوازه جهانی ایشان نیازمند بررسی‌های جدید است.

آوازه جهانی شهریار نیازمند بررسی های جدید استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز امروز، 19 خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره استاد شهریار، با بیان اینکه ابعاد فکری، شعری، ملی و کلامی شهریار با وجود گذشت سال‌ها کاملاً شناخته نشده است، اظهار کرد: این شخصیت بی‌بدیل فرهنگی و ادبی، سرمایه‌ای گرانسنگ از همه مواریث معنوی این خطه است که نماینده‌ای تمام عیار از این داشته‌هاست و باید بدان توجه کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره استاد شهریار در شهریورماه سال‌ جاری، گفت: بازشناسی برخی از جنبه‌های مختلف شعری و ادبی و آوازه جهانی ایشان نیازمند بررسی‌های جدید است.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: کنگره استاد شهریار، بخش‌های مختلفی خواهد داشت و در مناسبت‌های مختلف به اجرا درخواهد آمد.

معاون فرهنگی شهردار تبریز، با اشاره به برگزاری یک پیش‌نشست در تبریز در مردادماه سال‌جاری برای برگزاری موفقیت‌آمیز کنگره استاد شهریار، اظهار کرد:: همچنین بخش جنبی این کنگره نیز، شاهد برگزاری دو شب فرهنگی در دو کلانشهر کشور خواهد بود و طی آن، صاحب‌نظران و اهالی فرهنگ و هنر به بیان دیدگاه‌های خود در این خصوص می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha