21 هزار نیازمند از صندوق امداد ولایت استان تهران وام گرفته‌اند
کد خبر: 3905799
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

21 هزار نیازمند از صندوق امداد ولایت استان تهران وام گرفته‌اند

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت به ۲۱ هزار و ۸۰۸ نفر از نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه ۱۴۴میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: مبلغ ذکر شده در سال ۹۸ پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته ۸۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ۵۴ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به زمینه‌های پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت اشاره کرد و افزود: پرداخت وام‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

پرپنچی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان، تسهیلات اشتغالزایی و خرید مسکن تا ۱۵ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه این صندوق از سپرده‌گذاری خیران، ادارات و سایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم‌نامه به معرفی‌شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند، گفت: برنامه‌ریزی هدفمند برای جذب سپرده‌های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از مزایای این صندوق عنوان کرد.

پرپنچی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: سه شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان فرجام، خیابان مالک اشتر، ابتدای خیابان شریعتی کوچه بیرجند و ۴۴ عامل در دفاتر کمیته امداد سراسر استان کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

وی یادآور شد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است که سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان می‌توانند به آسانی از خدمات این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha