ضرورت حمایت مالی از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کرونا
کد خبر: 3907780
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

ضرورت حمایت مالی از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کرونا

مدیر مهد قرآن و عترت میانه بر ضرورت حمایت مالی از مراکز قرآنی تأکید کرد و گفت: حمایت مالی از مؤسسات قرآنی بی‌تردید در ادامه فعالیت مؤسسات قرآنی و تربیت قرآن‌‌‌آموزان در شرایط کرونایی مؤثر است.

ضرورت حمایت مالی از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کرونا

نادر قاسمی، مدیر مهد قرآن و عترت میانه‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت حمایت مالی از مراکز قرآنی تأکید کرد و گفت: حمایت مالی از مؤسسات قرآنی بی‌تردید در ادامه فعالیت و تربیت قرآن‌‌آموزان در شرایط کرونایی مؤثر است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خانواده‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های فضای مجازی برای آموزش قرآن کریم فرزندان خود در اوقات فراغت استفاده کنند.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر 200 قرآن‌آموز در این مؤسسه مشغول آموزش هستند، گفت: این قرآن‌آموزان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان و جوان مشغول آموزش هستند.

مدیر مهد قرآن میانه با اشاره به گرایش‌های آموزشی این مؤسسه بیان کرد: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، ترتیل و مربیگری از جمله دوره‌هایی هستند که قرآن‌آموزان مشغول یادگیری هستند.

قاسمی‌ تصریح کرد: با در نظر گرفتن امکانپذیر نبودن برپایی کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری، آموزش مجازی را سرلوحه کار قرار دادیم و تمامی کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha