‌زنده‌نامان تبریز در ۹ حوزه تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3908019
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

‌زنده‌نامان تبریز در ۹ حوزه تجلیل می‌شوند

معاون شهردار تبریز ضمن تقدیر از همه‌جانبه‌نگری هیئت عالی انتخاب در شناسایی چهره‌های برجسته، گفت: منتخبان سومین همایش ملی زنده‌نامان در ۹ حوزه مختلف تجلیل می‌شوند.

منتخبین زنده نامان تبریز در ۹ حوزه تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز امروز، 11 تیرماه در نشست هیئت عالی انتخاب همایش ملی زنده‌نامان تبریز ضمن تقدیر از همه‌جانبه‌نگری هیئت عالی انتخاب در شناسایی چهره‌های برجسته، گفت: منتخبان سومین همایش ملی زنده‌‌نامان در ۹ حوزه مختلف تجلیل می‌شوند.

وی افزود: جلسات هیئت انتخاب زنده‌نامان به‌صورت مستمر، منظم و تخصصی برگزار شد و در ۹ حوزه مختلف علمی و دانشگاهی، دفاع مقدس، مدیریت کلان، ورزش، فرهنگ و هنر، امور اجتماعی، تحقیق و پژوهش، صنعت و خدمات و مشارکت و سرمایه‌گذاری افرادی که از طریق ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی معرفی شده بودند طبق شاخص‌های عمومی و تخصصی این همایش بررسی شدند.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: با بررسی‌های هیئت عالی انتخاب و نمایندگانی از سوی نهادهای مختلف، انتخاب افراد در دو مرحله صورت می‌گیرد. در نهایت منتخبان به مرحله بعدی معرفی می‌شوند و در صورت تأیید نهایی در سومین همایش ملی زنده‌نامان از این افراد تجلیل خواهد شد.

دبیر سومین همایش ملی زنده‌نامان گفت: سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در صورت عادی شدن وضعیت، در۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز و سالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha