پیامدهای تعطیلی بلندمدت مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3908726
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

پیامدهای تعطیلی بلندمدت مؤسسات قرآنی

مدیر مؤسسه قرآنی انتظار پیام مرند گفت: با توجه به محدودیت تردد به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های قرآنی نیز دچار چالش جدی شده و تعطیلی و بسته بودن بلندمدت مؤسسات قرآنی پیامدهای نامطلوبی به‌دنبال خواهد داشت.

بسته بودن درازمدت مؤسسات قرآنی پیامدهای نامطلوبی به دنبال داردرسول خیاطی، مدیر مؤسسه قرآنی انتظار پیام مرند‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: در حال حاضر ترس و واهمه مربیان برای آموزش و قرآن‌آموزان برای فراگیری وجود دارد، زمان زیادی لازم است تا خانواده‌ها با خیال راحت اقدام به نام‌نویسی فرزندانشان برای یادگیری قرآن کنند.

وی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های مؤسسات قرآنی را به شدت متأثر کرده و متولیان این مؤسسات که بخش زیادی از درآمدشان، از دریافت شهریه‌های ماهانه قرآن‌‌آموزان تأمین می‌شد دچار آسیب جدی شده‌ و بسیاری نیز در ادامه مسیر با چالش مواجه شده‌اند و حتی از پرداخت اجاره مکان‌های خود باز مانده‌اند که نیازمند حمایت هستند.

خیاطی تصریح کرد: با توجه به محدودیت تردد و جلسات به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های قرآنی نیز دچار چالش جدی شده و پیامدهای تعطیلی و بسته بودن بلندمدت مؤسسات قرآنی پیامدهای نامطلوبی را به‌دنبال خواهد داشت.

مدیر مؤسسه قرآنی انتظار پیام مرند با بیان اینکه، 50 قرآن‌آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حضور پیدا می‌کنند، افزود: روخوانی، تجوید و حفظ از جمله دوره‌های آموزشی قرآن‌آموزان محسوب می‌شود. همچنین آموزش قرآن‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha