برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس با آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی
کد خبر: 3908902
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس با آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی

نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس با آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی روز گذشته، ۱۵ تیرماه برگزار شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، روز گذشته، 15 تیرماه در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سال دفاع‌ مقدس با آموزش و پرورش استان، هدف از برگزاری این نشست را تعامل، هماهنگی و همکاری لازم جهت معرفی شهدای این دوران و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران طلایی دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه بیشتر رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس از قشر دانش‌آموز و جوان بوده‌اند، اظهار کرد: باید ایثار و فداکاری این عزیزان به دانش‌آموزان و فرهنگیان به بهترین شکل منتقل شود.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام است که امیدواریم با همکاری و تعامل تنگاتنگ با آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین دانش‌آموزان و فرهنگیان گام‌های مؤثری را برداریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه و سیره امام خمینی(ره) و شهدا، روحیه اعتماد به نفس و جمله «ما می‌توانیم» را در جامعه تضمین و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه چهلمین سال دفاع مقدس از ۳ خردادماه شروع و تا ۳۰ اسفندماه امسال ادامه دارد، گفت: دستورالعمل و ابلاغیه‌های لازم در این خصوص صادر شده و امیدوارم با همکاری و هماهنگی لازم شاهد اجرای برنامه‌های تأثیرگذار، فاخر و ماندگار برای دانش‌آموزان و فرهنگیان باشیم.

انتهای پیام
captcha