مرکز قرآنی اوقاف تنها به مسابقات فکر نکند
کد خبر: 3909328
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

مرکز قرآنی اوقاف تنها به مسابقات فکر نکند

مدرس و قاری ممتاز قرآن با انتشار پستی در صفحه شخصی از مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درخواست کرد تا تنها به فکر برگزاری مسابقات نباشند.

مرکز قرآنی اوقاف تنها به مسابقات فکر نکندبه گزارش ایکنا؛ محمد کاکاوند، مدرس و قاری ممتاز قرآن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصویری در رابطه با تعداد امامزادگان کشور، ضمن نقد عملکرد مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، از مسئولان این مرکز درخواست کرد تا تنها به فکر برگزاری مسابقات نباشند.

کاکاوند در این پست نوشت: «برنامه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف که متولی برنامه‌های قرآن در سازمان اوقاف است، برای برنامه کرسی‌های تلاوت امامزاده‌ها چیست؟ اغلب عزیزان قاری و حافظ محلی برای ارائه تلاوت خود ندارند. من شخصاً چند بار این موضوع را برای مسئولان مطرح کرده‌ام، ولی انگار نه انگار، در صورتی که طبق این عکس که در صفحه سازمان اوقاف منتشر شده است، در تهران 337 امامزاده وجود دارد که بسیاری از این امامزاده‌ها امکان برگزاری کرسی تلاوت اذانگاهی را دارند. در تهران فقط حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، امامزاده صالح(ع) و یکی دو جای دیگر این برنامه برگزار می‌شود.

مرکز قرآنی اوقاف تنها به مسابقات فکر نکند

بسیاری از عزیزان قرآنی علاقه‌مند هستند که یک محل و جای ثابت برای تلاوت در طول هفته داشته باشند تا هم محلی برای ارائه خود داشته باشند و هم چراغ قرآن را در امامزاده‌ها روشن کنند. می‌توانم بگویم اغلب بچه‌های قرآنی برای این کار داوطلب هستند و حتی حاضرند تا به صورت رایگان نیز تلاوت داشته باشند.

این که یک قاری یا حافظ بداند که محل ثابتی برای تلاوت دارد، هم باعث رشد خود وی می‌شود و هم باعث ترویج تلاوت استاندارد. هم فرهنگ استماع قرآن بیشتر می‌شود و هم چهره‌های قرآنی شناخته می‌شوند. بنده نمی‌دانم چرا تمام فکر و ذکر مرکز امور قرآنی مسابقات شده است؟ در صورتی که اگر این کار انجام شود، چهره شدن از مسیر مسابقات نخواهد بود. در این صورت همیشه از افراد توانمند استفاده می‌شود. امیدوارم مسئولان برای بچه‌های قرآنی ارزش بیشتری قائل شوند».

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
عباسي نيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۹
0
6
احسنت به نظر پخته و كارشناسي شده استاد كاكاوند
captcha