بُعد مطالبه‌‌گری رسانه مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3910477
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

بُعد مطالبه‌‌گری رسانه مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه تمام طراحی دشمن بر این اصل است تا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای افکار عمومی را به بهانه‌های مختلف تحریک کند، گفت: به‌دنبال این هستیم که بُعد مطالبه‌‌گری رسانه مورد توجه قرار گیرد.

دشمن معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان امروز، 24 تیرماه در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه اکنون وسط یک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای با دشمنان قرار داریم، گفت: امروز دشمن معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است و با بهره‌گیری از ابزار رسانه سعی در براندازی نظام دارد.

وی افزود: به برکت وجود رسانه‌های مختلف، افکار عمومی به قدری آگاه و نقطه‌سنج شده است که می‌تواند کوچک‌ترین مسائل را تجزیه و تحلیل کند. در شرایط امروز نوع طرح مطالب و مواجه با موضوعات در رسانه‌ها بسیار مهم است، در این فضا ضروری است رسانه‌ها از مسئولانی که با جان و دل تلاش می‌کنند، حمایت کنند تا آن‌ها بهتر بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی‌ با بیان اینکه منافع ملی و منافع مردم دو خط قرمز ما در صدا و سیما‌ست، اضافه کرد: معتقدم که اخلاق حرفه‌ای رسانه را نباید زیر پا گذاشت و نباید اجازه دهیم عملکرد جامعه رسانه‌ای زیر سؤال برود.

صفری افزود: وضعیت امروز بسیار خطرناک است و تمام طراحی دشمن بر این اصل است تا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای افکار عمومی را به بهانه‌های مختلف تحریک کند. در تمام بخش‌های خبری صدا و سیما به‌دنبال این هستیم که بُعد مطالبه‌‌گری رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: رسانه‌ها در کنار هم و با تعامل و همکاری یکدیگر می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. هر یک از رسانه‌ها کارکرد خاص و مخاطبان خاص خود را دارد که می‌توانیم در کنار هم به تقویت محتوا بپردازیم. در زمان کنونی یکی از موضوعاتی که باید رسانه‌ها به آن بپردازند، تبیین قرارداد همکاری ایران و چین است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ضروری است درد دل مردم از رسانه‌ها گفته شود، تشریح کرد: اگر ما امروز حرف دل مردم را نگوییم، رسانه‌های معاند در راه منفی از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha