برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز
کد خبر: 3914417
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فراهم شده و در آذرماه امسال شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فراهم شده و در آذرماه امسال شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

وی افزود: نشست‌های انجمن‌های قصه‌گویی استان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان از ابتدای امسال با حضور اساتید قصه‌گویی و در قالب وبینار‌های تخصصی شروع شده است.

بینش گفت: به جهت نگاه تخصصی به موضوع قصه‌گویی و پرورش استعداد‌های شناسایی شده در این زمینه، انجمن قصه‌گویی استان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جلسات انجمن قصه‌گویی استان برای اثربخشی بیشتر و نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر به‌صورت وبینار برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد معرفی استعداد‌های ارزشمندی در عرصه قصه‌گویی به‌ویژه میان نوجوانان بوده‌ایم.

وی توسعه فرهنگ قصه‌گویی و شناسایی استعداد‌های قصه‌گویی را مهم‌ترین هدف انجمن‌های قصه‌گویی بزرگسالان و نوجوانان دانست.

بینش، اجرای قصه‌گویی توسط قصه‌گویان بزرگسال و نوجوان در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی را از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن قصه‌گویی استان عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha