اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در اهر
کد خبر: 3914426
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه طی سه مرحله در مناسبت‌های مختلف در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرماندار سپاه ناحیه اهر امروز، 13 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه طی سه مرحله در مناسبت‌های دهه‌ امامت و ولایت، دهه‌ اول محرم و دهه‌ آخر ماه صفر از اربعین تا رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و کمک‌های مؤمنانه مسئولان و خیران در جریان اجرای چند مرحله از این رزمایش در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: خیران اهری در رزمایش‌های پیش از این به‌منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌دیده از شیوع کرونا ویروس از همدیگر سبقت می‌گرفتند و در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، علاوه بر کمک سپاه عاشورا، خیران شهرستان اهر نیز بیش از 100 میلیون تومان کمک مالی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ صفی افزود: هم‌چنین سپاهیان و کارکنان نهادهای شبه دولتی نیز در این راستا از حقوق دریافتی و جان و مال خودشان به‌منظور لبیک ‌به فرامین رهبری دریغ نکردند.

فرمانده سپاه اهر هدف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مناسبت‌های پیش رو را کمک به اقشار نیازمند ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر که از قبل بیماری کرونا ویروس دچار مشکل شده‌اند، عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha