جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند
کد خبر: 3914434
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی؛

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند

جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت ۱۶ مرداد، با حضور در گلزار شهدای «بهشت فاطمه»، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، در این مراسم که ۱۳ مرداد به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهادانشگاهی برگزار شد، کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل با قرائت فاتحه، عطرافشانی و نثار شاخه گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و یادشان را گرامی داشتند.
در حاشیه این برنامه معنوی، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی را فرصتی برای تجلیل از رشادت و ایثارگری شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: در سنگر جهاددانشگاهی تا آخرین لحظه به عهد و پیمان خود نسبت به امام راحل، شهدای اسلام و انقلاب وفادار هستیم و با روحیه جهادی به افزایش خودباوری و غرور ملی کمک خواهیم کرد.
اوچی با اشاره به اینکه تجدید بیعت با شهدا موجب تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، افزود: این نهاد انقلابی از آغاز فعالیت تاکنون تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب به کار گرفته و توانسته است در زمینه تبدیل علم به فناوری موفق عمل کند.
وی یادآور شد: همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند، ما نیز در این برهه از زمان وظیفه داریم با بکارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدای گرانقدر، تلاش علمی خود را در جهت تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه کشور مضاعف کنیم.

انتهای پیام
captcha