پیام تبریک استاندار کردستان و فرمانده انتظامی کردستان بە مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3915250
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

پیام تبریک استاندار کردستان و فرمانده انتظامی کردستان بە مناسبت روز خبرنگار

استاندار کردستان در پیامی بە مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را بە تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانە در استان کردستان تبریک گفت.

بە گزارش ایکنا از کردستان، استاندار کردستان در پیامی بە مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را بە تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانە در استان کردستان تبریک گفت.

در این پیام آمدە است؛

هفدهم مرداد کە در تقویم جمهوری اسلامی ایران بە نام روز خبرنگار ثبت شده است فرصتی برای تجلیل و قدردانی از انسانهای آگاە و بیداری است که در راە آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه گام بر می دارند و قلم شان جز حقیقت نمی نویسد و همه مساعی خود را در راه اصلاح امور بکار می گیرند.

خبرنگاران قشر فرهیختەای از جامعە هستند کە هموارە و با تحمل مشقات و سختی ها چراغ امید و روشنگری را در جامعە زندە نگە می دارند و در بحران ها و گرفتاری ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسئولیت خطیر خود را بە نحو مطلوب بە انجام می رسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار رابه تمامی خبرنگاران باعزت، توانمند و شریف استان کردستان تبریک عرض نموده و امیدوارم درسایه توجهات خداوند بزرگ همواره موفق و موید باشید.

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان

فرمانده انتظامی استان 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی و روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان آمده است :
بي ترديد بخشي از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون تلاش خستگي ناپذير خبرنگاراني است که با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات ، هم دوش با ساير نهادهاي مسئول به خصوص نيروي انتظامي در پاسداري از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامي ايفاي نقش كرده و ثابت قدم مانده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، از تلاش ها و خدمات شایسته شما در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم تقدیر و تشکر مینمایم.

عزت، سربلندی ، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كردستان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت

متن پیام سید محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كردستانبه این شرح است:

خبرنگاران جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت‌کنندگان لحظات ماندگار ایام‌الله محسوب می‌شوند.

خبرنگاری رسالتی بس خطیر است که با فراهم آوردن حقایق و دقایق رویدادها سعی در آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف و صادقانه و مبارزه با هرگونه انحراف در افکار عمومی و تحریف در حقایق و واقعیت‌ها ، می‌کوشد تا سطح آگاهی عمومی را در جامعه افزایش می‌دهد.

در شرایط خطیر امروز ،که نظام سلطه و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا و حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی ارتجاع منطقه، جنگ تمام عیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام و القای شکاف و بی‌اعتمادی بین مردم و حاکمیت و دور ساختن نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و تزریق تردید و شبهه در اذهان و افکار عمومی نسبت به آینده روشن ایران اسلامی در دستور کار قرار داده است ؛ اصحاب رسانه با درک عمیق توطئه دشمن به گونه‌ای عالمانه ، هوشیارانه و در عین حال با هنرمندی و خلاقیت مورد انتظار بایستی تلاش‌های خود را توسعه داده و متناسب با مقتضیات این نبرد معنادار و تعیین‌کننده به رسالت خطیر خود واقف و با شجاعت و درستی به وظایف و مسئولیت فراروی خود بپردازند.

در این بین، کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حسّاس و حیاتی است، چون از یک جهت باید حامل خبر موثق، به هنگام و فراگیر باشد و از طرفی دیگر، در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای، به درستی موضع‌گیری کند. از این روست که اصحاب رسانه و جراید به ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در هر روز و هر شرایطی، وظیفه‌ای خطیر و چند وجهی آگاهی بخشی و نمایاندن حقایق و ترویج سبک زندگی را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن بزرگداشت جایگاه رفیع خبرنگاران شهید و گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ؛ به پاس چهار دهه همراهی صادقانه و تعامل سازنده و جهادی رسانه و خبرنگاران با این شورا و مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی ؛ رسانه‌ها و خبرنگاران را نمایشگران اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی کشور و بازوان مؤثر عرصۀ جنگ نرم و تبدیل تهدیدهای فراروی نظام به فرصت‌های بالندۀ تاریخی دانسته و با تبریک روز خبرنگار به جامعۀ بزرگ خبرنگاران و فعالان و تلاشگران عرصه رسانه‌ای کشور با اشاره به تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران معتقد و فهیم با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای مراسم و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد:

بزرگداشت مناسب و با شکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملّی و انقلابی، مرهون همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه اصحاب محترم رسانه‌ها و جراید و خبرنگاران این افسران جنگ نرم به ویژه رسانه ملی در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی ، ترغیب مناسب و به موقع مردم به حضور فعال و پویا و تأتیرگذار در مراسم و مناسبت‌های ملی ـ عمومی و انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی، اغنا و تنویر و تأثیر بر افکار عمومی در مسیر شناخت مفاهیم و اندیشه‌های والای انقلاب است.

انتهای پیام
captcha