ثبت‌نام و پذیرش طلبه در مدرسه خواهران حضرت خدیجه(س)
کد خبر: 3915389
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

ثبت‌نام و پذیرش طلبه در مدرسه خواهران حضرت خدیجه(س)

مدیر مدرسه علوم دینی خواهران اهل سنت حضرت خدیجه(س) سنندج گفت: مراحل ثبت‌نام و پذیرش طلبه در مدرسه علوم دینی خواهران حضرت خدیجه(س) از ابتدای مردادماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

غزاله مرادی، مدیر مدرسه علوم دینی خواهران اهل سنت حضرت خدیجه(س) سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی پذیرش طلبه در مدرسه علوم دینی خواهران اهل سنت حضرت خدیجه(س) سنندج برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در سطح استان از یک ماه پیش آغاز شده است.

وی افزود: باعنایات و الطاف الهی، مدرسه خواهران حضرت خدیجه به منظور رشد و اعتلای ارزش‌های اسلامی و با توجه به نیاز جامعه اهل سنت از واجدان شرایط ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

مدیر مدرسه علوم دینی خواهران اهل سنت حضرت خدیجه(س) سنندج التزام عملی به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی، برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم با حداقل معدل 12 و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه را از شرایط جذب و پذیرش در این مدرسه برشمرد.

وی عنوان کرد: اعطای مدرک تحصیلی معتبر و رسمی، بهره مندی از بیمه و خدمات مرکز خدمات حوزه های علمیه، برخورداری از کمک هزینه تحصیلی و استفاده از خوابگاه شبانه روزی از امتیازات ثبت نام در این مدرسه است.

مرادی با بیان اینکه یک تا 31 مردادماه جاری زمان تعیین شده برای ثبت نام در این مدرسه است، عنوان کرد: متقاضیان پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام می بایست در آزمون کتبی که 20 شهریورماه امسال برگزار خواهد شد شرکت کرده و در صورت قبولی و کسب حد نصاب امتیاز برای آزمون مصاحبه در تاریخ‌های 24 الی 27 شهریورماه شرکت کنند.

وی یادآور شد: افراد علاقمند و واجد شرایط برای ثبت‌نام می‌توانند به مراکز بزرگ اسلامی و مدارس علوم دینی اهل سنت در شهرستان‌های استان و یا سایت taha.dmsonnat.ir مراجعه و یا با شماره های 08733160061 یا 08733153011 و یا 08733153012 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha