توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در منطقه شرق شیراز
کد خبر: 3915437
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۳

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در منطقه شرق شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵ سری جهیزیه معادل ۵ میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر در شرق شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز، عصر یكشنبه، 18 مردادماه در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری در خصوص اجرای مرحله دوم کمک مؤمنانه از عید غدیر تا پایان محرم، تصریح کرد: مرحله دوم کمک مومنانه در ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی(ع)  از ظهر عید عید غدیر آغاز شد و در این رزمایش 25 سری جهیزیه معادل 5 میلیارد ریال، بین زوج‌های جوانِ نیازمند در شرق شیراز که قبلا از طریق شبکه بسیج محلات شناسایی شده بودند توزیع شد.

خسروانی از توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز در عید غدیر خبر داد و گفت: در این رزمایش که از عید غدیر آغاز شده، 10 هزار پرس غذای گرم، بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مرحله اول کمک مؤمنانه اشاره کرد و یادآور شد: 42 هزار بسته بهداشتی و 24 هزار بسته کمک معیشتی در مرحله اول توزیع کرده­ایم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک عید غدیر خم، به فلسفه شکل‌گیری واقعه غدیر اشاره و اظهار كرد: واقعه غدیر، ادامه مدیریت معصوم بر جامعه دینی و سر آغاز آزمایش خواص و عوام بود.

این فرمانده نظامی با تأكید بر اینکه نباید عید غدیرخم به فراموشی سپرده شود، افزود: عید غدیرخم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سند ِ ولایت امیرالمومنین علی‌بن ابیطالب(ع) است و از زمان انحراف در مدیریت ولایی که با نادیده گرفتن واقعه غدیر و فراموشی آن توسط عوام و خواص شروع شد، جامعه اسلامی و نیز در پی آن جامعه بشری از وجود مدیریت ولایی بی­بهره ماند.

خسروانی بیان كرد: در عصر جدید، تاریخ به متفکرین عالم اثبات کرده است که بهترین نوع مدیریت، مدیریت ولایت است و عالم از نبود مدیریت معصوم به‌شدت زمین‌گیر شده و در رنج بی‌انتها است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز ادامه داد: قریب به 40 سال است که مدیریت ولایی در جامعه ما با انقلاب اسلامی شروع شده و نور امید در دل مستضعفین عالم روشن شده و انقلاب ما درحال زمینه‌سازی برای حضور و مدیریت معصوم بر این کره خاکی است.

انتهای پیام
captcha