توزیع کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم در کرمان
کد خبر: 3915761
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
معروفی اعلام کرد:

توزیع کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دهه اول محرم نیز توزیع کمک‌های مؤمنانه را خواهیم داشت و از مردم درخواست داریم نذری‌های سال‌های گذشته که امسال به‌دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده است را به کمک‌های مؤمنانه برای افراد آسیب‌دیده و نیازمندان جامعه اختصاص دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 20 مردادماه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند در فاز اول از مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان گفت: بعد از فرمایش حضرت آقا مبنی بر کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه آغاز شد.

وی با بیان اینکه تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان که مشکلات اقتصادی داشتند یک ضرورت بود افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانده کل سپاه پاسداران و بسیج و با کمک آورده خیرین دو تا سه مرحله توزیع جهیزیه را در استان کرمان در برنامه داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه امروز در فاز اول از مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان 78 سری جهیزیه در 9 شهرستان توزیع می‌شود بیان کرد: بعد از ماه صفر نیز 253 سری جهیزیه نیز در استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال در مجموع 500 سری جهیزیه در استان توزیع می‌شود تصریح کرد: توزیع این جهزیه‌ها در شهرستان‌های مختلف از جمله منوجان، کهنوج، رفسنجان، انار و نواحی شهر کرمان است.

معروفی بیان کرد: در این سری جهیزیه یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی، لباسشویی، سرویس قابلمه، اتوبخار، کتری، سرویس قاشق و چنگال، پتو قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از مردم و خیرین استدعا داریم در امر ازدواج ساده مشارکت کنند افزود: هر کس به توان خودش می‌تواند در این امر خداپسندانه تامین جهیزیه برای نیازمندان شرکت کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نوع لوازم تهیه شده در این جهیزیه از کالای ایرانی بوده و خرید این کالاها در جهت حمایت از تولید داخلی باکیفیت است اظهارکرد: خرید سپاه کلی است و باعث ارزانتر شدن کالاها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی عید قربانی بر مشارکت مردم تاکید کردند چرا که مردم ایران با سایر مردم دنیا فرق می‌کنند تصریح کرد: جهادگران بسیجی در گروه‌های جهادی اول خودسازی کرده و بعد برای نیازمند خانه می‌سازد.

معروفی با بیان اینکه امیدواریم این کمک‌ها باعث آرامش و آسایش مردم شود و به آنها اطمینان خاطر بدهد تأکید کرد: دهه اول محرم نیز توزیع کمک‌های مؤمنانه را خواهیم داشت و از مردم درخواست داریم نذری‌های سال‌های گذشته که امسال به‌دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده است را به کمک‌های مؤمنانه برای افراد آسیب‌دیده و نیازمندان جامعه اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha