پایان رقابت ۱۰۰ متسابق در مسابقات قرآن دادگستری خراسان رضوی
کد خبر: 3916469
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

پایان رقابت ۱۰۰ متسابق در مسابقات قرآن دادگستری خراسان رضوی

معاون فرهنگی رئیس دادگستری خراسان رضوی از پایان رقابت ۱۰۰ متسابق در مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان دادگستری در استان خبر داد.

پایان رقابت 100 متسابق در مسابقات قرآن دادگستری خراسان رضویحجت‌الاسلام محمود فروتنی، معاون قضایی ـ فرهنگی رئیس دادگستری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مسابقات قرآن دادگستری در سراسر کشور به‌صورت منطقه‌ای، استانی و سپس در مرحله کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین دوره مسابقات قرآن دادگستری در مرحله استانی با حضور 100 شرکت‌کننده از منتخبان سراسر استان 21 مردادماه در مشهد آغاز شده و تا پایان امروز ادامه دارد.

فروتنی بیان کرد: این مسابقات در دو بخش کتبی شامل رشته مفاهیم و حفظ موضوعی و در بخش شفاهی شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ (یک جزء، دو جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل) و اذان ویژه آقایان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی رئیس دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: این مسابقات در سال‌های گذشته به‌صورت حضوری و متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شرایط موجود به‌صورت ویدئو کنفرانسی به اجرا رسید.

وی ابراز کرد: حضور داوران طی چند روز پیش‌بینی شد تا در رشته‌هایی که نیاز به حضور متسابق است اجرای مسابقات با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گیرد؛ لذا حضور تعداد محدود در ساعات زمانی مختلف تعیین شد.

فروتنی بیان کرد: بخش‌های غیرحضوری و شفاهی نیز به‌‌‌صورت ضبط شده در اختیار داوران قرار می‌گیرد تا پس از بررسی و ارزیابی‌های فنی و تخصصی اعلام نظر کرده و برگزیدگان این دوره از مسابقات را انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha